NS Parlour :: Spa Menu

Mesti ada yang tertanya-tanya kan...apa je yang ada kat NS Parlour tu ahaha nak call segan, nak pergi semata-mata nak tanya cam malas...jadi meh la saya share kat sini. Senang kan? Korang boleh terus belek-belek, kalau ada yang berkenan boleh terus zaasss....call saya untuk appointment hehe

Spa Menu #1

Spa Menu #2

Haaa...pendek kata NS Parlour ni adalah one stop centre untuk kita para wanita...tak kira la, yang bujang, dah berkahwin, dah beranak...malah yang dah bercucu pun, insyaAllah ada rawatan yang bersesuaian dengan anda.

Anda tak perlu risau kerana spa kami ni untuk WANITA SAHAJA =) ni la tempatnya untuk anda berehat, tenangkan fikiran dan mencantikkan diri. Ingat yer, kita lakukan semua ini untuk diri kita sendiri...untuk kesihatan dan keselesaan kita. Sebagai BONUS, suami pun pasti teruja =)

Selain daripada apa yang tertera di atas, kami juga menyediakan servis untuk kanak-kanak yang dipanggil Kids Spa. Kids Spa ni adalah untuk kanak-kanak berusia 3 - 12 tahun. Jadi bagi mereka yang ada anak kecil tu...boleh la bawak ke sini. Boleh lah jadikan sebagai mother - daughter bonding time =) pasti anak-anak anda suka dan dia akan ingat kenangan ni sampai bila-bila, insyaAllah =)


Haaa...menarik tak kids spa ni? Siapa kata orang dewasa je yang stress? Kanak-kanak pun stress jugak. Cuma diorang tak pandai nak cakap. Jadi, sekali sekala bawaklah mereka untuk merehatkan diri. Pasti ibu-ibu nampak perbezaan bila anak-anak kurang stress =)

Tak caya?? Cer cuba try test hehehe....

xoxo,

Najah =)
017.305.6158
019.676.8776


Comments

Popular posts from this blog

Kisah Papan Tanda

[Review] Skincare by Skindom

Ciri-ciri, Bentuk Dan Warna Najis Yang Ideal