Assalamualaikum.....selamat kembali =)

Assalamualaikum semua....

Kesian sungguh kat blog kesayangan saya ni...dah sebulan lebih dibiarkan kesunyian sehingga abis bersawang hehe...mohon ampun =) Sejak bukak spa ni, memang full focus saya pada spa. Maklumla, baby baru la katakan. Nak kena la "berpantang" dulu kan hehe

Alhamdulillah so far business spa pun berjalan lancar. Kami pun dah ada beberapa regular customer yang setia dan berpuas hati dengan servis yang kami tawarkan. Saya berdoa agar spa saya terus berkembang maju, insyaAllah =)

Okay la...tak nak bercerita panjang sangat...cuma nak bagitahu bahawa bulan February ni Shaklee buat promosi yang vavavoomm lagi tau...mana tak nya sampai 4 item yang ditawarkan. Memang rugi la kalau korang tak ambil peluang ni. Apakah itemnya?

Buy 6 FREE 1 @ Buy 2, Get 5% discount
Vita-Lea Iron Formula
Ostematrix

Buy 3 FREE 1
Vita-Lea Chew for Children
Advance Joint Health Tablet

Haaaa....menarik kan? Jadi, kalau mak-mak atau ayah-ayah atau atok nenek korang de dok mengadu sakit lutut, pinggang atau pape la yang berkaitan dengan sendi. Ni la masanya, dua-dua item untuk Set Sendi tengah promosi kaw-kaw...memang rugi sangat kalau tak cuba!

Jadi, tepuk dada...tanyalah diri sendiri ye =) Nanti saya update lagi perkembangan terkini ye.
Take care semua =)

xoxo,

Najah Salwa
019.676.8776

Comments

Popular posts from this blog

Kisah Papan Tanda

[Review] Skincare by Skindom

Ciri-ciri, Bentuk Dan Warna Najis Yang Ideal