Promosi Berganda Yang Maveles

Assalamualaikum.....

Ya Allah seronoknya rasa hati ni bila dapat SMS daripada Shaklee semalam. Rupa-rupanya bulan ni ada lagi promosi berganda yang awesome. Apa lagi kalau bukan Sustained Release Vitamin C Plus dan Vitamin E Complex. Memang melompat sakan la saya bila dapat tau berita baik ni hehehe


Dah la 2 barang baik ni tengah promosi...Shaklee buat lagi promosi di atas promosi. Nak tau apa promosi dia? Haaa...tengok sini
  1. Beli 6 PERCUMA 1

    Ini bermakna...sebotol SR Vitamin C hanya berharga RM 79.30 (harga asal RM 92.50). Anda dah jimat RM 13.20 tau!! Haaa...memang best kan??

    Untuk Vitamin E pulak, kini sebotol berharga RM 127.70 di mana harga asal adalah RM 149. Jadi penjimatan sebanyak RM 21.30 telah berjaya anda perolehi.

    Seperti yang anda tau, sebotol SR Vitamin C boleh bertahan sehingga 6 bulan dan sebotol Vitamin E boleh bertahan sehingga 4 bulan. Haaa...kira la sendiri berapa lama korang tak payah nak susah-susah cari bekalan Vitamin C dan Vitamin E korang.
  2. Kalau korang rasa nak beli 6 botol macam banyak sangat kan. Korang boleh beli 2 botol dan dapatkan diskaun sebanyak 5%


    Haaaa....best tak? Macam mana pun korang memang tak rugi.

Siapa yang belum pernah mencuba Vitamin C & Vitamin E Shaklee ni, ini lah masa yang paling sesuai untuk korang cuba. Sebab apa? Sekali cuba mesti gian nak lagi...dan lagi hahaha tambah-tambah plak bila korang dah rasa dan nampak sendiri perubahan pada kulit korang nanti.

Vitamin C Shaklee ni memang special sikit sebab dia "sustain released". Apa yang dimaksudkan dengan sustain released ini adalah, vitamin C tu dilepaskan secara sedikit demi sedikit di dalam badan kita. Macam yang kita tau, vitamin C kan larut dalam air. Jadi bila dia dilepaskan sikit demi sikit, badan kita akan dapat menyerap vitamin C ini dengan lebih optimum. Tak ada lah vitamin C yang larut berlebihan yang keluar balik melalui urin kita. Haaa...sebab tu la specialnya vitamin C Shaklee ni.

Haaa...kalau korang tak caya. Jemput la tengok gambar saya ni. Saya sendiri pun terkejut gak bila tengok gambar ni hahaha maklumla, selalu tengok muka sendiri rasa cam sama je kan. Tapi bila buat perbandingan, baru la sedar perbezaan yang ketara =)


Apa yang korang nampak? Orang sama...cermin mata pun sama tapi kulit jauh berbezakan? haha Bentuk muka pun dah ada nampak perbezaan gak tapi tu topik lain la haha fokus utama sekarang adalah pada KULIT hehehe

Nampak tak kulit sekarang ni lebih berseri-seri...chewaaaahhh!! Bab angkat bakul memang no 1 kan hahaha kulit pun makin cerah...dah tak kusam macam dulu dah. Nampak lebih flawless kan? Kalau nak tau macam mana saya dapat kulit macam ni...tak ada rahsia lagi. Saya memang amalkan Set Kecantikan Shaklee. Memang tak senang duduk kalau tak makan vitamin cantik ni.

Saya ni memang jenis keluar jerawat time nak period or stress ke pape. Kawasan faveret diorang adalah kat dagu & tepi mulut tu...Kalau dulu, parut jerawat bulan lepas tak berapa nak hilang lagi, jerawat bulan ni dah naik lagi. Tapi alhamdulillah...parut-parut dulu dah makin pudar. Tak adalah penuh dagu dengan parut-parut jerawat yang lepas.

Ni la gambar paling latest
*tangkap petang tadi*

Banyak lagi kalau nak cerita pasal vitamin C dan vitamin E ni. Korang kena cuba sendiri. Baru tau apa yang saya dok merapu kat sini hehe untuk konsultasi, boleh hubungi saya di 019.676.8776. Ataupun boleh singgah ke spa saya NS Parlour di 24-1, Jalan Pinggiran Putra 4A/1, Desa Pinggiran Putra, 43000 Kajang, Selangor. Jangan segan silu tau...sambil-sambil urut badan kita boleh buat konsultasi kecantikan sekali hehe jimat masa kan =)

xoxo,

Najah Salwa
019.676.8776

Comments

Popular posts from this blog

Kisah Papan Tanda

[Review] Skincare by Skindom

Ciri-ciri, Bentuk Dan Warna Najis Yang Ideal