Hari-Hari Ku....senyummmm =)

Sejak saya buka NS Parlour ni...tiap-tiap hari saya kerja. Maklumlah, kedai baru buka jadi kena la bagi perhatian lebih. Dalam dok bagi perhatian kat kedai.....jauh di sudut hati saya rindu kan anak-anak saya. Selama ni diorang dengan saya je 24/7 huhu sekarang ni malam je saya dengan diorang.

Pagi pukul 10 saya dah gerak ke kedai...walaupun jarak dari kedai ke rumah cuma 5 minit je tapi nak kena la kemas-kemas kedai dulu kan. Tapi kebanyakan kerja kemas mengemas ni semua staff saya yang buat hahaha saya just monitor jela...bak kata suami, jadi mandur hehehe

Alhamdulillah syukur pada Allah, sejak saya buka customer tak putus. Walaupun sekadar sehari seorang pelanggan tapi saya bersyukur sangat. Maklumlah, kedai kan baru buka. Memang ambil masa sikit untuk pelanggan kenal dan mencuba.

Apa yang penting, first impression. Jadi untuk customer yang pertama kali datang, saya kena pastikan yang diorang berpuas hati dengan servis yang ditawarkan. Bila dia berpuas hati, insyaAllah dia akan datang lagi nanti.

Yela, macam kita la gak kan. Kalau pergi kedai makan yang tak pernah kita cuba, servisnya lambat, makanan pun tak sedap, harga plak lebih dari orang lain. Mesti kita pun rasa cam tak nak pergi lagi kan? Haaa benda macam tu la yang saya selalu risaukan. Saya selalu berdoa agar pelanggan saya berpuas hati dengan setiap servis yang diberi. Biar mereka rasa berbaloi dengan setiap sen yang mereka bayar.

Sebab tu juga saya selalu berpesan pada staff saya agar ikhlas dalam setiap tindak tanduk kita. Layanlah pelanggan kita macam mana kita nak diri kita dilayan bila kita pulak ke spa lain kan =)

xoxo,

Najah Salwa
019.676.8776

Comments

Popular posts from this blog

Kisah Papan Tanda

[Review] Skincare by Skindom

Ciri-ciri, Bentuk Dan Warna Najis Yang Ideal